- Köp snygga träningskläder, som motiverar dig att använda dem
 
- Ha en inspirerade bakgrundsbild på mobilen - Drömkroppen, träningschema, pushande-quote eller kanske en personlig bild som får dig att kämpa.
 
- Gå ihop nåhra stycker för att kunna motivera varandra och för att följa varandra på en fitness-resa. Super kul att träna flera personer tycker jag!
 
- Sätt upp mål - rimliga mål som du kan bli motiverad av. Kan vara en speciell vikt, ett plagg du vill komma i, drömkroppen eller något annat
 
- Bygg ett tränings och kost-schema som är anpassat efter dig och dina förmågor. 
 
- Hitta goda recept på nyttigare alternativ av middag, lunch, frukost men även fredags-mys snackset. 
 
- Få lite ordning och planera ditt liv, så du fixar tid åt den träning och sömn du behöver. Så att du inte stressar och missar en efter en timme/träningspass.
 
- Rensa ut största delan av kakor, godis och onyttigheter. Jag kan inte vara HELT utan det då jag behöver lite då och då, men att skära ner på det är defenitivt ett tips.
 
- Ta en före bild, kolla på den lite ibland och tänk på hur du vill att efterbilden ska se ut.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress